piątek, 18 marca 2011

School Bars kontra HumZingers





Na school bars trafilam calkiem przypadkowo, lubiac slodycze a bedac na diecie ciezko jest przechodzic obok polek uginajacych sie od ciastek, czekolad i batonow, a tu w Angli jest to bardzo trudne bo angielskie wyroby bardzo mi smakuja, szczegolnie czekolady.

Ja szukalam czegos co jest slodkie i zarazem nie ma cukru oraz ma jak najmniej tluszczu do tej pory znajdowalam jogurty fat free ktore napewno opisze w dalszych postach no i znalazlam prawie cos idealnego, co pomoze przetrwac dni kryzysowe na diecie. Tym idealem okazaly sie school bars.

Nie maja cukru sztucznego tylko ten wystepujacy w owocach oraz malo kalorii. Konsystencja i smakiem mi najbardziej przypominaja gumy do zucia Mamba, jakiej smak pamietam z dziecinstwa. Sprzedawane sa w opakowaniach po 5 batonikow osobno pakowanych.

Nie sa za slodkie nie sa tez za mdle, wyczuwa sie mocno smak owocow, ja jadlam tylko truskawkowe ale napewno zakupie tez inne smaki. W mojej ocenie 10/10

Zdjecia zamieszcze wkrotce.

Podsumowanie

+ nie ma cukru dodanego

+aromat i kolor naturalny

+smak gumy ale w wersji zdrowszej

- cena (£ 1,50 w Morissonie ale widzialam tez drozsze w innych sklepach)

-gumowata konsystencja ktora moze nie wszystkich odpowiadac

Wartosci odzywcze: 100g / 20g(1batonik)

Kalorie 337 / 67

Bialko 0,7 / 0,1

Weglowodany 75 / 15

Tluszcz 3 / 0,6

Blonnik 6 / 1,2


Po wiecej informacji odsylam do strony producenta. FruitBowl

Kolejny zupelnie podobny do poprzedniego produkt to batoniki owocowe HumZingers.

Jadlam je w wersji pokazanej na zdjeciu ale sa jeszcze o innych smakach. Wiedz jak z porownaniem. Konsystencja przypomina suszone owoce zwiniete w rulonik, sa suche i nie tak smaczne jak SchoolBars. Zapach majo owocowy, bardzo przyjemny, smak rowniez owocowy, nie wyczuwa sie sztucznych dodatkow. Jak dla mnie moglybybyc mniej suche a na pewno bylyby lepsze. Sprzedawane sa w opakowaniach po 10 batonikow.

Podsumowanie:

+nie maja dodanego cukru

+ nie ma sztucznych barwnikow i dodatkow

- cena (od £2-£2,50 zaleznie od sklepu)

- zbyt suche jak dla mnie

Wartosci odzywcze: 100g / 13g(1batonik)

Kalorie 297 / 39

Bialko 1,8 / 0,2

Weglowodany 66,7 / 8,7

Tluszcz 0,3 / 0,1

Blonnik 10,1 / 1,3

Tu wypadaja znacznie lepiej, maja mniej kalorii, weglowodanow oraz tluszczu a wiecej blonnika oraz bialka. Dlatego sa znacznie zdrowsze.Wiecej informacji tu.

Ja jednak wybieram SchoolBars jako mojego faworyta, a jesli nie je sie ich za duzo to napewno w diecie nam nie zaszkodza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz